FAQ - Usein kysyttyjä kysymyksiä
Löytyykö kaikkia verkkokaupassanne esillä olevia tuotteita varastosta?
Kaikki tuotteet, joissa ei ole merkintää "tilapäisesti loppu", löytyvät varastosta.
Tilasin ja maksoin tuotteen verkkokaupastanne. Palatessani sivustollenne, huomasin, että tuoteeseen oli ilmestynyt merkintä "tilapäisesti loppu". Toimitatteko kuitenkin tilaamani tuotteen ilman viiveitä?
Kyllä, toimitamme tavarasi normaaliin tapaan. Tilaamasi tuote on ollut viimeinen kappale verkkokaupan varastossa, minkä vuoksi "tilapäisesti loppu" merkintä on ilmestynyt tuotteeseen tilauksesi jälkeen.
Valitsin maksutavaksi "ennakkomaksu, tilisiirto" ja maksoin laskun verkkopankistani, koska toimitatte tilaukseni?
Toimitamme tilauksesi heti kun suorituksesi näkyy tilillämme. Jos pankkiyhteytesi on OP, suorituksesi näkyy tilillämme välittömästi. Muista pankeista maksettaessa rahan siirtymiseen menee 1-2 pankkipäivää.
Valitsin toimitustavaksi NOUTO ( myymälästä tai noutovarastolta), koska voin tulla noutamaan tilaukseni?
Ilmoitamme sinulle sähköpostilla, kun tilauksesi on noudettavissa. Odotathan viestiämme, jotta vältyt turhalta käynniltä.
En löytänyt hakemaani tuotetta verkkokaupastanne, vaikka teillä on muita saman valmistajan tuotteita tarjolla.
Jos hakemaasi tuotetta ei tunnu löytyvän verkkokaupasta, ota yhteyttä etusivun "Palautetta" linkin kautta ( löytyy oikeasta yläkulmasta). Tuote voi löytyä "kivijalkamyymälästämme", emme ehkä ole ehtineet lisäämään tuotetta kauppaan, vaikka sitä on varastossa tai voimme mahdollisesti hankkia sen sinulle lyhyellä toimitusajalla.
Mistä tiedän, että tilaukseni on toimitettu?
Kun tilauksesi on kerätty ja pakattu, teemme postin pakettikortin, jonka tiedot lähetämme sinulle sähköpostilla. Sähköpostiviestistämme selviää pakettisi seurantatunnus ja muut tilaukseesi liittyvät tiedot. Seurantatunnuksella voit seurata paketin kulkua postin sivustolta.
Pakettiani ei löytynyt postin seurannasta vaikka sain teiltä paketin seurantatunnuksen sähköpostiini?
Tilaustasi ei ole vielä kirjattu postin järjestelmään. Tilaukset toimitetaan arkipäivinä varastoltamme postiin klo 15-16 välillä. Kun paketit postissa kirjataan järjestelmään, pystyt seuraamaan tilauksesi kulkua.